Blog van mediasocioloog Peter Vasterman

Onderzoek, artikelen en discussies over mediahypes en de rol van de media bij de constructie van sociale problemen, schandalen, crises, rampen en risico's. 1996-2025

▼
maandag 23 februari 2004

"Mediahype, een belangwekkend proefschrift."

›
H.J.A. Hofland in Hype en bedrog. NRC Handelsblad 25 februari 2004
vrijdag 20 februari 2004

Op hol geslagen media. Recensie Mediahype

›
Cicero Keuze in de Volkskrant:   Peter Vasterman: Mediahype. Doorwrochte bijdrage aan een hoogst actueel thema. Recensie van mijn proefsch...
dinsdag 17 februari 2004

Interview over Mediahype in Desmet Live

›
  BELUISTER DE UITZENDING Hoofdgast: Peter Vasterman, mediasocioloog en werkzaam aan de School voor Journalistiek in Utrecht, is ...
maandag 16 februari 2004

Hype: de media veroorzaken hun eigen nieuws.

›
HYPE! 16 februari 2004  De media veroorzaken hun eigen nieuws. Mediasocioloog dr Peter Vasterman onderzocht mediahypes. Beluister de ...
vrijdag 13 februari 2004

Een spiraal van bijtende honden. Recensie van 'Mediahype' in NRC Handelsblad

›
Een spiraal van bijtende honden Vrijdag  13 februari 2004 door  WARNA OOSTERBAAN Het woord duikt om de haverklap op, maar wat is het...
woensdag 11 december 2002

Pers moet beter nadenken over rol in publieke debat

›
Pers moet beter nadenken over rol in publieke debat bijdrage voor de discussie 'Nieuws of Hype' in NRC Handelsblad. Peter V...
woensdag 9 oktober 2002

De media zijn weer buiten adem. Haasje-over in berichtgeving rond de dood van prins Claus

›
BN/DeStem 9 oktober 2002.  Door Frans van Mourik Highlight: Als er politieke moord, asielzoekers of ander 'groot nieuws' in de maand...
woensdag 5 juni 2002

Media, rampen en risico's. Cahier 23

›
MEDIA, RAMPEN EN RISICO’S Cahier 23, uitgave van de Faculteit Communicatie en Journalistiek van de Hogeschool van Utrecht. 2002 ISBN ...
‹
›
Homepage
Internetversie tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.